2014年6月12日 星期四

狗狗與寶寶





狗是人類的好朋友,

牠們聰慧、忠誠、有愛心、夠窩心 …
至於牠們和寶寶的關係又如何呢?
且看以下組圖便可想而知了 …





BB,乖乖,鍚鍚 …

狗狗,乖乖,鍚鍚 …

我氹咗小寶好耐先瞓著,我都眼瞓嘍!

狗狗,唔好郁呀!等BB瞓多陣呀吓!

仲舒服過坐梳化!

攬住狗狗瞓好舒服呀!

狗狗攬住我瞓著咗禾!

BB,因住跌落水呀!

    B仔 :幫我執波!
   狗狗:吓,咁凍!

乜嚟架?


B仔:我地去行山!

B女:哼!我地去 shopping 啫! 

我地蘯失路喔!

狗狗:做乜唔行呀!
寶寶:我要尿尿呀!

BB,唔係咁玩架!

狗狗,呢個係 dog 字!

B女,咪攪啦,好痕 … 嘻嘻!

哎呀,好痛呀!

狗狗,要剪腳甲啦!

喂喂 … 有嘢睇呀!

成日踩我!

         B女 :點解聽唔到心跳嘅!
狗狗:個心喺左邊呀!

做乜裝我呀!

仲裝!淋你丫啦!








順祝各位父親節快樂!




沒有留言:

張貼留言