2014年5月29日 星期四

趣鳥







在公園影花之餘,
也捕捉了一些雀鳥的鏡頭 …




我識玩雜耍架! 呢個姿勢我攞到10 分架! 
唔信牙,表演比你地睇丫 …


 準備 …

啦!我兩腳一撐!

呢個滿分姿勢,永無失手架!

 嘩!你好叻呀!我驚撻死呀!

我都係咁話,驚驚喔 …

 好叻咩!我識 cat walk 啫!

我就識跳舞,呢度係我嘅舞台!

你地嘈乜呢!我啱啱瞓著比你地嘈醒啦!





在公園裡,
每當麻雀飛來的時候,
總想牠在樹枝上多停一會,
好讓我有機會把它攝入鏡頭裡 …

等候拍攝麻雀時,
留意到麻雀喜歡繞著大樹飛,
一轉眼,就輕輕地停在樹枝上,
不到一會,又像箭一般飛走 …

偶爾從樹上傳來麻雀嘰嘰喳喳、吱吱啁啁,
像在高談闊論,也像歌聲大合唱 

一雙烏亮靈活的小眼睛顯得麻雀聰明機智,
尖尖的小嘴不停地在地上啄食,非常有趣!
麻雀沒有絢麗多彩的毛色,
但小巧玲瓏,活潑機靈,也惹人喜愛的!

今次很難得踫到一隻識玩雜耍的麻雀,
表演了幾下高難度動作讓我攝入鏡頭裡 …






沒有留言:

張貼留言