2014年4月25日 星期五

初拍雀鳥







香港雖然是個彈丸之地,
但在本港看到的鳥類也有四百多種,
且時有新品種雀鳥到訪,令鳥攝時有驚喜,
不過雀鳥較諸蝴蝶更加怕人,
要拍攝雀鳥的特寫,就非用長焦距不可 …

然而,我擁有的只是一部普通的數碼機,
只能找些較易拍的雀鳥如天鵝和鴿類 …




影呢隻黑白天鵝都算係無乜難度嘅 ,同佢拍大特寫就難啲 …


九龍公園啲紅鶴,恬靜閑逸,姿態優美,
但對於我部機嚟講距離太遠囉,
去到盡,就係咁…



背住隻白鴿近距離影,掂 !
哎呀!佢感覺到有人喺佢背後呀!
嘻嘻,佢擰得個頭嚟,我都影咗 lu,拜拜!



呢隻麻雀仔肥嘟嘟,踎咗喺度好耐,
佢有佢恰眼瞓,我有我攞啱角度影佢,合作愉快!


隻灰鴿,唔靚,勝在識擺鋪士,仲任我影添!




呢對灰鴿,形影不離,動作一至,好鬼趣緻 …




當然我拍的都是極普通的雀鳥相片,
不過喺捕捉及拍雀鳥過程中頗有樂趣!
可惜沒有長焦距,難拍到在水中央的雀鳥們 …

所以明白鳥攝者願花那麼多錢購買鳥攝器材,
肩負沉重器材攀山涉水,
拍出一些稀有雀鳥的動靜態之美照,
箇中滿足難以言喻 …

但要拍出一幅幅高質素的相片,
相信除了用「貴、重、大」,的鳥攝裝備,
還要配合強健體魄及高技巧攝影才可成事啊!






36 則留言:

  1. 九龍公園內有個"百鳥居"大把雀仔任拍,普通的數碼機拍到咁己相當不錯了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我未試過去那兒拍,有可能會把鐵籠入鏡!

      刪除
  2. 普通DC 仔要拍出傑作當然是不及那些專業者,但若不太要求,這還是見得人的,你拍的也很不錯呢!
    有時,我對移動不穩定的雀鳥,會用連環快怕,好不好就回家慢慢揀了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 還未試過用快拍,下次試下!

      刪除
  3. 鳥兒的神態已經夠吸引了!妳拍的照片挺好呀!

    回覆刪除
  4. MY █▄♡vE 小愚•°☁•・゚`話咁快又早晨•´*☀・゚☼

    回覆刪除
  5. 拍得好好,祗是部機不夠好!
    D灰鴿好似小 model,哈哈哈

    回覆刪除
  6. 平有平玩啫,你可以試吓去香港公園尤德觀鳥園影,有機會水平角度影,九龍公園好多時只可以影頭頂.

    回覆刪除
    回覆
    1. 好,上去睇下個環境! 但我不喜歡鐵籠入埋鏡的。

      刪除
    2. 唔會架,雖然鳥在籠內,但個籠好大,會俾你走埋入去影的.

      刪除
    3. 啊!原來可以入籠拍鳥的,真好! 謝謝島Sir 呀!

      刪除
  7. 動物對我來講都好難拍的!因為我手腳慢。

    回覆刪除
  8. 小愚, 你的雀鳥影得唔差呢 !

    回覆刪除
  9. QQ好鐘意小愚你拍隻麻雀仔那個角度.....好有feel!^.~

    回覆刪除
  10. 技巧是多練習得來的,人本身就是一部好的相機,「貴、重、大」始終只是一種輔助!

    回覆刪除
    回覆
    1. 非常同意!記得以前有個日本攝影大師就只用一部標準機拍出甚有意境的相片!

      刪除
  11. 小愚影得都唔錯喎 , 哈哈 ! 原來真係有黑白天鵝的啊 ^-^

    回覆刪除
    回覆
    1. Betty,見笑了! 影雀鳥都好玩架!

      刪除
  12. 小愚拍攝的功夫和技巧愈來愈有進步了,,就算不是名牌攝影相機都能拍得出色又滿意的照片..

    回覆刪除
    回覆
    1. Momo,見笑了! 我是想朝著不用貴、重、大的攝影器具來拍一些滿意的照片的,要多給我意見呀!

      刪除
    2. 哈..小愚不用咁謙呀,,,妳的拍攝技巧已十分有火準, 有目共賭了啦, 我又怎會有什麼意見呢...

      刪除
    3. 咁就多給我鼓勵啦!

      刪除
  13. 初拍已經是好成績了. 現在的機仔也可遠攝的, 將來換機時可以考慮.

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝執Sir美言,暫時多練習,遲些再考慮換機!

      刪除
  14. 小愚拍得很好了,只要多練,會一步一個腳印的,今早外出也拍到雀鳥,學拍雀鳥會是很鼓勵的驚喜。

    回覆刪除
  15. 替鳥兒拍照是高難度的動作,小愚拍得很好啊!

    回覆刪除
  16. 謝謝小猴美言,我會再努力!

    回覆刪除